joi, 7 octombrie 2010

Gand de octombrie

Draga Jocule cu Chibrituri,

Cand te-am deschis ultima data, m-ai intampinat cu un apus de soare. Asa mi-am dat seama ca ai stat cam mult timp singur si pustiu. Primul gand a fost sa nu ma incumet, tinand cont de faptul ca tot nu ma simt pregatita sa te incerc din nou si constat ca tie iti este bine si asa.

Manierele insa nu mi-au dat voie sa-mi duc gandul la bun sfarsit...Nu-i frumos sa intru fara sa salut plus ca m-am cam saturat sa te tot vad tolanit tantos printre ganduri estivale.

Trebuie sa intelegi ca este momentul sa revii cu picioarele pe un pamant mai rece, propice insemnelor calendaristice de acum si eu sunt aici sa-ti arat cum.

Astfel, imagineaza-ti un ceas mult prea strict in reguli, un intuneric plin de frig si ceata, un gand aiurea trezit de niste grade celsius rele si auditia unor fosnete aramii. Nu-i asa ca ratiunea iti resimte acum un cadru mai tomnatic?

Si daca asa stau lucrurile, mergi si mai departe. Strange mai tare pledul acela pe tine, pune la foc ingredientele necesare unei doze generoase de cofeina, ghemuieste-te bine intr-un colt de fereastra si rasfoieste-ti arhivele. Este vremea pentru un alt moment de analiza. Da, stiu, te-ai plictisit de atata analiza, dar pana la urma ce ai putea face cand pe fereastra ti se releva un cadru mult prea mohorat de toamna si tu refuzi cu incapatanare sa infrunti frigul?

Lunile lungi si reci se scurg incet pe postamentul calendarului si tu iti doresti atat demult sa nu uiti imaginea soarelui ce-ti mangaia tandru obrajii in urma cu ceva timp. Ai incredere insa in memoria ta, stii ca nu poti uita niciun fascicul de lumina din razele lui, chiar daca ti-ai dori lucrul acesta cu maxima intensitate...

Eu nu te mai retin. Ai de facut o analiza inutila si fara final din care o sa iesi la primavara rece si nesatisfacut si pentru asta ai nevoie de concentrare maxima. Ai grija insa sa nu uiti ca ibricul este inca pe foc si sa te infofolest bine cu pledul acela. Ti l-am schitat eu in nuante mai potrivite sezonului, ca sa fii si tu trendy.

Acum te las. Nu promit sa revin, stii doar ca urasc sa fac promisiuni si sa ma gandesc la respectarea termenilor, imi trezeste amintiri urate. Iti spun doar atat: „Succes!”, cu precizarea ca n-am sa te uit.

Semnat: autoarea

Ps: Uite si ceva drag de la mine ca sa nu ma uiti! Eu ma duc sa infrunt realitatea si faptul ca afara este chiar octombrie...din nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu