joi, 22 aprilie 2010

Nu Paula draga nu poti da timpul inapoi...

Ok...am auzit piesa asta de prea multe ori in ultimul timp ca sa pot sa o las sa treaca asa cu una cu doua...kiss fm, radio 21, magic fm...puii mei se pare ca toti o au. Ar trebui sa ma invat minte o data si-o data sa nu mai ascult nici radio-ul. Cred ca o simfonica m-ar prinde mai bine...

Revenind insa la piesa: clipul ar fi superb daca n-ar fi tanti Paula prin peisaj...cat despre versuri, nu spun decat atat: Nu draga mea, chiar NU POTI DA TIMPUL INAPOI si este chiar trist sa iubesti amintiri...mai ales daca vin din Venetia. Gata...acum ca am zis-o, ma simt mai bine :) Enjoy the song...it`s really a nice one if you know what it means...

Un comentariu:

  1. paola e un mare artist ce sia pastrat mereu capul pe umeri si show bizzul nu i sa ridicat la cap.niciodata nu am crezut ca o sa zic ...stii eu sunt fan xx dar de ceva timp sunt fan laura pausini............iti recomand---la solitidune............amicitia..............un amico e cozi..........................cioancas_alin

    RăspundețiȘtergere