miercuri, 28 aprilie 2010

Vreau sa plec...departe daca se poate

Vreau sa plec...cat mai repede si cat mai departe posibil. Nu stiu unde, dar probabil ca nici nu vreau sa stiu...Trebuie doar sa fie noua locatia...Un nou vis...o alta idee.

Nu stiu de ce, dar in ultimul timp ma gandesc prea mult la calatorii. Inchid ochii si cat ai clipi ma trezesc in cu totul alta locatie. Fie ca sunt in fata calculatorului, in statie la 34, in pat sau la masa cu un suc in fata, intr-o clipa apar acele drumuri...acel soare si acele ziduri inconjurate de ape...Ma obosesc si imi iau si ultima farama de energie doar ca sa le vizualizez. Ma irita prea mult soarele de pe acele drumuri si urmele lasate de ape pe ziduri. Un sentiment total inconfortabil de altfel.

Tocmai de aceea zic: Gata, este nevoie de un nou loc. Unul necunoscut, inocent si fara trecut, cu imprejurimi nestiute si localnici straini. Fara golul lasat in urma de un zid mucegait si fara discomfortul unor ochi stransi ce nu mai suporta soarele....

Vreau sa nu ma mai cunoasca nimeni si sa nu mai cunosc pe nimeni. Sa nu trebuiasca sa vorbesc politicos atunci cand vreau doar sa tac si sa privesc zidul si sa nu mai afisez acel zambet fals atunci cand lumina soarelui ma orbeste...

Vreau doar muzica italiana pe meleaguri straine de Italia, un soare negandit in termeni englezesti si un dialect necunoscut mie care sa nu-mi mai dea voie sa interpretez. Nu mai vreau sa rulez scenarii. Am obosit si vreau doar sa stau intinsa pe o pajiste cu iarba noua, cu un vant din viitor si cu un fosnet poliglot si de neinteles. Vreau sa tac si sa uit, sa nu mai stiu si sa prevad. Sa anticipez cand iarba isi pierde culoarea si imi cere sa ma ridic si sa plec si sa nu mai simt amorteala acea apasatoare atunci cand intorc spatele si ma indepartez.

Vreau doar sa stiu ca vor mai exista si alte calatorii...locatii si noi aventuri...Sa nu mai gandesc in termeni finali si sa nu mai simt incertitudine.

Si vreau piesa asta...desi nu o inteleg. Cred ca am nevoie si de un translator...

Un comentariu:

  1. mmmm...cat de mult inteleg aceste ganduri ale tale care mult timp nu mi-au dat pace.....eu miam facut curaj si am plecat sa cunosc lumea locuri traditii...........insa nu era ceea ce cautam.eu cautam fericirea .nu am gasito nici acum........si sunt cativa ani de cand sunt ca un caine vagabond.eros spune ca ....daca ar putea o melodie sa schimbe........... o sa iti traducd toata melodia daca iti face placere sa vb si sa ne impartasim gandurile si filmul vietii noastre id meu de mess este cioancas_alin ms si imi cer scuze in caz de deranj.

    RăspundețiȘtergere