marți, 8 decembrie 2009

Avem memorii de vanzare...cine mai doreste, cine mai pofteste!

M-am hotarat...imi vand memoria. Si nu ma refer aici la aia a PC-ului (prea mica anyway) ci la cea din cap. Gata, pana aici i-a fost. O dau, mama ei de obraznicatura ca nu se mai poate. Nu mai am trai cu ea de la o vreme. Si-a luat-o in cap si nu mai asculta de nimeni si nimic.

Dupa ce ca mi-a invadat spatiul total si irevocabil, mai e si dezordonata. Imprastie cu amintiri pe unde apuca si isi gaseste momentele cele mai proaste din zi in care sa-mi debiteze prostiile ei total ilogice si lipsite de ratiune, de altfel. Sa nu mai zic ca nu are pic de maniere si mai este si rasfatata pe deasupra. Se opreste doar cand imi anesteziez toate simturile. Cam obositor sa fac asta tot timpul, nu credeti?

Tocmai d-aia m-am hotarat sa o dau. Sa se mai descurce si altii cu ea ca eu una m-am cam saturat. Mai bine ma duc sa-mi achizitionez una noua, frumos intolita si respectoasa. Si de data asta voi citi cu atentie eticheta de pe ea. Fara nori si apa in creieri, fara timpi incurcati, fara invitatii nepoftite si usi trantite la plecare. Nu domle, daca nu scrie pe ea ca are maniere, este docila si usor de domesticit, o arunc de nu se vede.

Cum am facut si cu asta...haideti cine o vrea? O dau ieftin, jur! Se intinde doar pe trei luni, are o personalitate a dracu de incapatanata si putere sa innebuneasca orice gazda cu ceva neuroni in cap...Deci o vreti? Nu? Nimeni?...Eu totusi mai incerc...

Cine mai doreste, cine mai pofeste, avem memorii de vandut.
- Cat e doamna legatura?
- 3 lei snopul doamna. Va dau si antinevralgic la pachet? O sa aveti nevoie, va asigur. Cand va imbatati gandurile cu prostii, va ia durerea de cap!
- Cam scump, cam scump!
- Pai ce vreti doamna, e criza! Fac si eu ce pot...cand n-o sa mai am memorie cum o sa mai mananc si eu o paine, o maslina, o duda??? Aoleo, am uitat ca dau si duda...flambata daca se poate. Deci taiem duda de pe lista.

Cine mai doresteeee, cine mai poftesteee, memorii ieftine avem...

6 comentarii:

  1. :)))))))))) da, esti dilie!!!

    funny, n-am ce zice... poate pot sa te ajut eu: ce zici facem schimb??? ti-o dau pe-a mea, cu mentiunea ca e la fel de uzata si "flambata" dar mai schimbi si tu peisajul. In fine, e ca vorba aia: ce iei pe mere dai pe pere - tot gaunoase (perele sau memoriile :P ia-o cum vrei).

    Deci memorii gaunoase schimb pe schimb??? Si cand te gandesti ca pana nu demult erau chiar fragede si frumoase... eu cred ca trebuie extirpati viermii care fac merele si perele gaunoase (sau memoriile). Dap, clar! Extirpam mucegaiul si viermii cu toate ca, din pacate, stricaciunea e deja acolo, da macar nu mai strica si altele. Poate la anul facem o productie FRESH de memorii (sau de mere si pere)...

    :))))) m-am distrat, nici eu n-am inteles prea bine ce am vrut sa zic :D Dar de cele 3 cuvinte de la inceput sunt sigura :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. domle :)) ai ceva cu viermii e clar...si cand te gandesti ca eu vorbeam de niste memorii dar...pot fi luate si drept viermi...de calculator sa zicem :)

    si da, asta incerc si eu, sa le vand intr-un fel, sa dau merele sau perele acelea de care vorbesti tu pe altele fresh si bune...

    ti-am zis ca mie imi plac strugurii???

    p.s: eu sunt sigura de mai mult de 3 cuvinte :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia de calculator erau VIRUSI - o cu totul si cu totul ala poveste, sau ma rog, nu chiar alta :P

    Si app de struguri, n-o sa-ti mai placa daca iti schimbi memoria :P Vezi, iete si dezavantaje. Daca o vrei pe-a mea o sa-ti placa ciresele... pacat ca printre ele sunt si un mar gaunos si o para stricata

    Deci deja mi-e pofta de salata de fructe :D

    RăspundețiȘtergere
  4. crede-ma, struguri raman indiferent de memorie...si da, si ciresele imi plac foarte mult chiar. Dar ce te faci ca au viermi, eu tocmai d-aia le ocolesc :P

    cand facem o salata de fructe? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand vrei tu... dar tre sa ma lasi sa cojesc fructele, sa le tai in bucatele mici, mici, mici, sa le tai asa, incet, cu un cutit d-ala care mai mult sfasie, sa le si bat nitel cu ciocanul de facut snitele pana le iese toata zeama (sucul, pardon), apoi sa le pisez bine in castron si sa le bag la congelator la -10 grade pana ingheata definitiv ....

    Te bagi si tu??? nu-i asa ca ti-am facut pofta???

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) pai daca pui atata suflet intr-o astfel de salata, normal ca imi faci si mie pofta :P dar totusi, daca ingheata cum le mai mancam??

    ei, vdm noi...acu ca am si ochlari noi vad mai bine, prea bine as putea spune de ma ia si ameteala :))

    RăspundețiȘtergere