luni, 17 mai 2010

Mi-ar fi placut sa ploua...

Pana nu demult ma fascinau cei ce aveau o atata forta de auto-stapanire...Mai ales ca descopeream ca eu nu puteam sub nicio forma. Prea transparenta, imi ziceam...mult prea transparenta...asta pana azi...

Eram in scaunul din dreapta...Ne indreptam spre biliard. Tocmai ce asteptam ca cealalta echipa sa coboare si eu priveam pe geam cerul. De obicei, niciodata n-am stat sa analizez atat suprafata lui...si atunci cand o faceam, zambeam. Acum, insa brusc am vazut un nor...Mi-a atras atentia prin felul diafan de a pasi...se misca atat de usor si se indeparta cu atata usurare...desi purta in el stropi grei de ploaie. Mi s-a ingreunat privirea, gandindu-ma ca mi-ar fi placut atat de mult sa fi fost eu in locul lui. Il invidiam cu putere si ma scotea din minti faptul ca pe el nu-l obliga nimeni sa se prefaca atunci cand tot ce vroia era sa ploua.

-Ce ai?
-Nimic...Uite ce vesel e norul ala.
-Ai innebunit?? Unde dracu il vezi tu vesel?? In curand o sa ploua din cauza lui...E nervos si isi varsa nervii pe noi.
-Da, dar dupa ce va picura tot raul, va respira usurat...Va fi fericit ca s-a curatat de toata incarcatura...Uite-l ce usor se misca.
-Ce se intampla cu tine? Nu te mai recunosc...stii ca nu-mi place cand imi debitezi bazaconii...Si inceteaza sa te mai uiti in gol atat, ma sperii...
-De ce nu ploua totusi? De ce pleaca fara sa-si lase incarcatura? Cerul e gol acum... a si disparut...
-Si asta este un motiv sa plangi? Ce se intampla cu tine? Nu te mai recunosc!!!
-Nimic...ar fi fost totusi dragut sa ploua
- Acum vrei sa ploua... Serios, iti e bine?...Daca vrei sa mergem acasa, doar spune-mi!
-Nu domle, n-am nimic...ce-ti veni? Ia zi, i-ai mai sunat? Coboara azi?...Nu de alta dar avem de dat o bila si trebuie sa-i batem.

Un sarut pe obraz si cerul s-a eliberat...

Cum ziceam...ma fascineaza cei ce se prefac...Iar acum ma fascinez eu pe mine...Invat mult prea repede lucrurile care nu-mi plac...

PS: Am batut azi la biliard...si am zambit des in tot acest timp. Acum ma dor muschii fetei si privesc acelasi cer...e la fel de gol, desi ii resimt incarcatura.

-Mi-ai pasat-o mie, nu-i asa? Stai linistit ca n-am sa spun la nimeni...va fi micul nostru secret. Iar acum tu vei rade si vei pasi tantos pe intinsul cerului iar eu voi zambi des si prefacut...doar pentru tine...

5 comentarii:

  1. Autostapanirea face parte din lupta noastra pt supravietuire: domle, daca vrei sa nu dai impresia de om slab, milos, cu sentimente... cel mai bine este sa te prefaci ca iti e bine atunci cand iti e cel mai greu. E complicat dar e de dorit.

    Si ti-am mai zis eu cu chestia asta: "ai grija ce-ti doresti ca se poate indeplini!!!" - ai vrut sa ploua ieri... na ca a plouta azi...ti-a placut drumul la work prin ploaie?? :P

    Deci fara dorinte de aici incolo, deal??? :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dap, stai calma ca demult am incetat cu dorintele...s-au dus :) cat despre aratatul sentimentelor, ai dreptate...oricum, se pare ca sunt mai de apreciat atunci cand ma prefac si tin totul pentru mine, decat atunci cand ma exprim in vreun fel anume...

    asa ca...sunt happy happy joy joy...viata este absolut superba si mai ales oamenii din ea...nu am niciun motiv ca sa ma simt rau, trista sau suparata...e prea frumos tot ceea ce mi se intampla si ma inconjoara pentru a nu multumi si a nu-mi dori si mai mult decat atat...

    E mai bine asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. just perfect :D

    dar nu uita ca atunci cand te vei simti coplestita si vei vrea sa vb, sa te descarci cumva... i'm here

    Sa ma kk in ea de melodie... ma mananca in cur sa ascult muzica... asta zice sa uit de tot, de lume, de sentimente.......................

    RăspundețiȘtergere
  4. oh daa...cumva `minti murdare facute praf`? interesanta piesa...baga mai bine `numele tau`, le zice mai bine ;)

    senchiu for being there...in ultimul timp, am descoperit ca asta este o mare chestie si se gaseste rar. pup

    RăspundețiȘtergere
  5. O da... si Bitza cu "Numele tau"... a doua pe lista mea cu "preferinte" muzicale din perioada asta :P :P :P

    RăspundețiȘtergere