marți, 18 mai 2010

Un sut in fund cand eu insist....

In ultimul timp primesc multe suturi in fund....Cred ca am o karma proasta, o aliniere nefericita de planete...nu stiu ce este, cert e ca nici eu nu m-am lamurit inca.

Fapt este ca de curand cineva m-a facut cu ou si cu otet asa ca sa ma trezeasca cica. „Domle, stiu ca-l iei ca pe un sut in cur dar tu nu intelegi, e momentul sa te trezesti...lumea se ingrijoreaza, you know??” ...Nu e ca si cum discutia respectiva nu m-ar fi demoralizat complet si nu mi-ar fi dat de inteles de fapt ca n-are sens sa-mi mai bat capul ca oricum nu mai am personalitate si stil....Nuuu, de fapt a fost doar asa un sut in fund din dragoste si nimic mai mult...

Bun si totusi daca nu mai am personalitate si stil la ce se mai agita lumea cu mine??? Ma repet...sa ma renege...e mai simplu. Deunazi vroiau sa ma inscrie intr-un program de reabilitare. Ma gandesc ca mai sanatos ar fi fost sa accept oferta aia. Nu de alta, dar macar asa ma lasau in pace. Dar nuu, vezi tu...lucrurile nu sunt asa simple pe cum ai vrea tu sa le crezi...Baga o vointa acerba si o personalitate puternica si ai sa vezi ce iese de fapt....

-Domle, ne vedem zilele astea sa remediem situatia? Nu de alta, dar trebuie sa te readuc pe calea cea dreapta ca asa nu se mai poate
Sau
-Domle, hai intr-un club, ceva....Trebuie sa te mai distrezi si tu, ce drq??Si fataaa, nu vrei sa stii ce bunaciuni sunt p-acolo!!!
Sau
-Domle, macar cinci minute cat vorbesti la telefon cu el, prefa-te. N-are sens sa faci o criza de nervi din te miri ce. Nu o sa inteleaga care e motivul tau de fapt, anyway.

Sa precizez ca in tot acest context eu nu am zis nimic de fapt??

Bla bla bla....i dont care,anyway! Nu v-ati prins inca?...Sunt o cauza pierduta. Incetati sa va mai bateti capul cu mine si implicit sa-mi mai bateti mie capul. O sa fiu in continuare aceeasi. Da, stiu nu va mai place. Vi se pare ca m-am schimbat, ca nu mai sunt aceeasi, ca sunt egoista, o umbra ce se denigreaza, decade si se pierde in detalii..

Ma repet: bla. Ce vreti, nu pot fi tot timpul la fel de atenta, serioasa si bineintetionata cum m-ati vrea voi. Mai pierd si eu din ritm din cand in cand. Iar, cand esti egoista simti nevoia si de un desincron, nu credeti?

Si ca sa nu va mai fac voua rau, nu ar fi mai bine sa ma duc undeva departe?

-Domnule, vreau si eu o cabana...undeva departe...Stiti...eu si cu mine...ne-am gandit sa ne retragem...
-Duduie, avem. Avem, nu ducem lipsa. Doar ca n-are curent si nici generator si mai greu cu conexiunea p-aici...
-Aha. Adica vreti sa-mi spuneti ca voi sta la lumina lumanarii, nu voi avea semnal la mobil si nici conexiune la internet?? Peeerfect...o iau atunci!!...Cat costa?


Asculta mai multe audio Muzica

9 comentarii:

  1. Domle... iar incep cu "ai grija ce iti doresti ca se poate indeplini" - oamenii care tin la tine incearca sa iti dea cate un sfat "util" din punctul lor de vedere, iar tu poti alege daca sa tii sau nu cont de el.

    Dar, daca nu-ti doresti sa mai auzi nimic de la ei probabil ca nu vei mai auzi in curand... si gandeste-te ca s-ar putea sa te simti atunci singura sau poate vei ajunge sa le ceri chiar tu ajutorul pe care nu vor mai vrea sa ti le dea.

    Parerea mea e ca ar trebui sa accepti indemnurile celor din jur cu zambetul pe buze si sa selectezi singura care sfat sa-l urmezi si care nu, fara sa le spui sau sa le dai de inteles ca te agaseaza cu vorbele lor "bine intentionate".

    Iete ca ma apucai sa-ti dau iar sfaturi :P Ma opresc aici... poti sa-l iei in considerare sau nu... tu stii cel mai bine :)

    Cat despre cabana aia... vreau si eu o camera, promit sa nu vin peste tine cu discutii stupide. Nici n-o sa simti ca sunt prin preajma... cred ca am si eu nevoie de o astfel de "pauza" fara net, tel, curent si alte animale bipede in jur... :D Ma iei??? WAW - poate ma imprietenesc cu ursu' :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu domle ca tin la mine si stiu ca nu-mi vor raul...in general, apreciez sfaturile...dar acum am impresia ca sunt bombardata din toate partile si ma seaca mai ales ca toate incep cu: "Ai gresit!"...si au dreptate :( Da, am gresit si continui sa gresesc mult. Asta pentru ca sunt impulsiva, n-am rabdare si mai sunt si incapatanata :(

    si da, plecam departe...ce zici de un Golomos mic? :P ...A mai inceput si Holograf cu Ochii tai. Deci clar, Golomos cat de curand ca nu se mai poate!!

    ps: stii ca de sfaturile tale tin cont :P

    RăspundețiȘtergere
  3. mda.. bla, trecem peste partea cu sfaturile!

    Golomosul pare mai interesant... as vrea sa merg dar nu dispun nici de bani, nici de masina... vai de capul meu... se pare ca nici in creierii muntilor nu mi-e dat sa ajung usor... ce draq mai sper eu o nenorocita de cola??? asta e deja chinul suprem!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ohooo believe me...in creierii muntilor se ajunge cel mai greu...si nu doar din cauza lipsei de bani. dar, cu putina vointa, anul asta poate ajungem :)) pana atunci, sala de consilii scrie pe noi :P

    cat despre cola...ce zici si de varianta de a se ti se oferi si tu sa zici nu?...mai ales cand stii ca esti dependenta de sfanta cola ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. da domle, tre sa ajungem, stiu ca trebuie
    sper sa ne mobilizam la un mom dat... sper...

    Cat despre cola... se pare ca daca nu vine la pachet cu o vointa puternica mai bine renuntam la viciu. Mergem la "dezCOLAtizare" si ne vindecam :) e mai simplu decat sa infrunti viciul asta tampit. Asa cred eu :P

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm...eu stau cam prost la capitolul vointa doar ma stii ca-s vicioasa. Tot ce e nesanatos dar bun, la mine vine :P nu prea mai am sanse de vindicare de una singura...dar, daca ma duc la un centru de "dezCOLAtizare", cine stie, or mai fi sanse! Pacat ca nu exista...cand se inventeaza unul sa ma anunti si pe mine, bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Inauguram noi unul :P si uite asa facem si bani pe urma alora "viciosi" din fire... fata, asta e! Iete cum ne vom imbogati noi... tratam "dependentele" de orice fel. Bine, intai tre sa ne tratam noi..:P

    Oare exista psihologi bolnavi psihic, sau chirurgi fara o mana, sau stomatologi fara dinti... eu cred ca da! Asa ca noi de ce n-am fi niste "COLIste" care se ocupa cu "dezCOLAtizarea" :)))

    Hai ca m-am tacanit de tot... si am deviat rau de la subiectul postului tau :D

    RăspundețiȘtergere
  8. sper ca nu exista cuv "coliste" sa insemne drq ceva ca ma mai fac si de ras... suna ciudat, nu?? coliste... hmm.. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))))) prea tare...deci tocmai ce luam o gura de cofi cand am citit ce-ai scris...m-a bufnit rasul si m-am inecat :)) vezi, viciile astea, numai rau imi provoaca.

    revenind insa...dap, ma bag in afacerea asta...oricum pacientii nostri veniti la "dezCOLAtizare" nu trebuie sa afle ca noi suntem coliste inflacarate de altfel :P deci cand deschidem cabinetul?

    ps: hmm...suna kinky psiholog bolnav psihic...chiar sexy :P

    RăspundețiȘtergere