miercuri, 26 mai 2010

O poveste pentru un somn placut

Sa ma sui in troleu...sa vad pasii cum curg unul dupa altul, sa aud in urechi o piesa cu un mesaj increzator si sa trag dintr-o tigara ce nu-si gaseste locul intr-o mana ce tremura necontrolat.

Sa vad cladirea, privirile si amintirile ce se creioneaza pe asfalt. Sa zambesc frumos chelnerilor, sa ma incurc in scari si sa mi se taie respiratia langa o masa...

Sa spun ca imi e frig pentru a-mi justifica tremuratul, sa deschid o conversatie de curtoazie, sa zambesc des si sa privesc atent...

Sa ma pierd in detalii si sa nu stiu de ce...sa uit de timp, locatie si scopuri gandite de acasa si sa dau prea mult din casa...

Sa ma inec intr-un fum de tigara expirat in exces...sa ma ridic de la masa cu un zambet tamp...si sa ma indrept spre iesire....

Sa simt ca stau undeva la subsol...si sa-mi placa...Sa fac cunostinta cu un motor puternic...si sa ma frustreze o intersectie ce se loveste de un bloc...

Sa inchid o portiera si sa uit...

Sa ma uit la o luna aproape plina si sa-mi amintesc....Sa ascult o piesa ce-mi deseneaza o personalitate si sa privesc ceasul...

V-am spus ca e tarziu? Sa va spun o poveste pentru un somn placut? Incepe cam asa...

Sa ma sui intr-un troleu si sa vad pasii cum curg...


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu