marți, 29 septembrie 2009

Astazi calculatorul meu a crapat...

Astazi calculatorul meu a crapat...

S-a lasat greu...A inceput prin a-mi deschide haotic fisiere, pufnindu-mi in nas documente expirate si programe inexistente. Mi-a vorbit in parole indescifrabile...pe care cica eu ar fi trebuit sa le inteleg. Com on, ai uitat ca nu ma pricep la puzzle-uri??? Si a continuat prin a-mi bloca desktop-ul cu un Recycle Bin pe care eu sunt sigura ca l-am curatat demult.

Se pare insa ca nu...sau poate ca da, si acum ce vad sunt doar halucinatiile unui PC aflat in agonie si moarte clinica. Si cu toate astea, sa apas pe X sa inchid fereastra nu pot. Sa opresc imaginile care mi se deruleaza intr-un ritm frenetic in fata...nu reusesc...Stiu, Task Manager e solutia...un Ctrl alt del, o reclamatie constincioasa la nenea manager-ul ca a mea masinarie si-a pierdut uzul ratiunii si lucrurile se rezolva. Stie el ce se faca...

Combin fericita tastele... degeaba, nicio clintire. Wtf, chiar nimic nu mai functioneaza in calculatorul asta??? Si daca e asa, de ce drq nu crapi odata? Mori ca sa te pot inlocui, dizolva-ti ram-ul si anuleaza-ti hard-ul ca sa pot cere la IT alta memorie si un recipient nou-nout in care sa-mi vars documentele...Sertare noi, idei noi...asta imi trebuie...o formatare si o iau de la capat.

Si totusi, de ce playlist-ul meu fredoneaza aceleasi acorduri, de ce desktop-ul meu se pierde printre aceleasi barci si de ce fisierele deschise nu vor sa se inchida fara sa-si ia cu ele tributul??? Si pana la urma care era parola aia? Parea un cuvant usor...

Tu n-auzi sa crapi!!! Nu pricepi ca alte hard-uri de incarcat, alte fisiere de ordonat si alte programe de virusat asteapta la rand?...Hai odata, fa ce-ti spun si promit ca de azi inainte sa nu-mi mai ud boschetul, ii sade mai bine ofilit ca si tie mort...pana la urma cand nu dai save, pierzi tot, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu