marți, 22 septembrie 2009

La fereastra...

O tigara fumata...a doua tigara fumata...un gand aiurea...o conversatie goala si un joc jucat fara chef...

Da, m-am dus sa ma interesez. Nu n-am aflat inca.Sigur maine la ce ora? Ajung eu prima, poate reusesc sa actualizez...Nu nu vreau crema aceea minune cu nume imposibil de retinut ce-mi inlatura cuticulele...Binenteles ca te ascult. Nu, nu-mi pot imagina asa ceva? Chiar asta ti-a facut?...damn it, ce ti-e si cu oamenii astia. Si intr-un final...binecuvantatul ton de de ocupat.

Un zambet fortat cu greu isi mai poate muta resedinta de pe chip, in timp ce ma chinui sa trag dintr-un ultim fum ramas. De data asta promit sa nu mai folosesc chistocul..., oricum n-are nicio importanta...

O zi insemnata, un nimic pierdut intr-un abonat de connex si o idee ce inca refuza sa se inece intr-un fum expirat: Chiar nu exista lucruri mai importante pe lumea asta??? Ma gandesc ca nu si totusi telefonul va continua sa sune si plamanii vor continua sa traga cu sete dintr-un aer rarefiat pierdut printre blocuri.

In timpul asta, un vis de creta se deseneaza pe asfaltul unor instantanee fotografiate la nesfarsit. Si poate aparentul lor vor impiedica crema de cuticule sa isi faca treaba. Cine stie...

Pana la urma, fetita aceea inca mai joaca sotronul in fata blocului...Oare nu s-a plictisit?? Ce-ar fi sa-i fur ciobul si sa inventez eu un alt joc? Unul care nu este pierdut in aparente, cuvinte goale si ganduri inutile. Cand ajung la 9 promit sa ma opresc, nu de alta dar dupa aia risc sa ma intorc la start si s-ar putea ca istoria sa se repete. N-as mai putea suporta asteptarea unui ton....

Mai bine inchid fereastra, pana nu-mi inec plamanii in tigari triste ce sporovaiesc. Si cand te gandesti ca un gand aiurea poate fi si matur, trebuie doar sa nu ma las intimidata de coditele acelea si de ciobul care nu vrea sa stea locului si continua sa sara: 1... 2... 3...9. Gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu