miercuri, 23 septembrie 2009

Miros de iarna si gand de scortisoara

Un miros de scortisoara pierduta intr-o carafa de vin si o portie mica de cartofi prajiti cu iz de indigestie si dorinta de moment.

Azi a fost o zi plina de pofte...si nu orice fel de pofte, ci dintr-acelea care cu greu se lasa infranate.

-Ma doare in gat...Maine seara nu mai merge berea.
-Un ceai ar fi mai indicat.
-Ceai sa bei tu...
-Nu tu ziceai ca-ti place ceaiul???
-Da, asa e...si totusi..Tu? Cofi sau bere?
-Nu, vin fiert cu scortisoara.
-Vin fiert acu?? La tata? Pe vremea asta?...Nu prea cred
-Ar fi totusi dragut...

Un soare puternic ascuns dupa schele imi toropeste fruntea si un MC ce-mi indeamna viciile sa uite de inhibitii, imi semnaleaza iarna...Ciudat nu? McDonald`s-ul n-aduce niciodata iarna, si in niciun caz una dichisita cu miros de scortisoara care face sa tremure de invidie si cei mai estetici fulgi de zapada...Cred ca de vina sunt sandvisurile alea straine...

Cu toate acestea, iubesc iarna, o visez inca din mijlocul lui iulie cand prefer sa cant We wish you a Merry Christmas in loc de Coco Jambo sau orice alta ineptie care cheama la mare unde fetitele sunt goale...pana la urma vreau sa simt abur de iarna....si ma gandesc ca zodia e de vina!

De data aceasta insa, am sa inchid pravalia cu copilarii... Gata cu iarna, gata cu fursecuri si miros de scortisoara. Tocmai ce l-am angajat pe Grinch. Stiu ca viseaza vara si aprecieaza un vin fiert doar la 40 grade celsius cand orice gand ratacit printre beculete aprinse, miros de conifere si bulgari de zapada veseli este topit.

Si totusi, un vin fiert imi imbata gandurile...Probabil caldura e de vina. Se pare ca toamna e darnica cu mine si imi da grade celsius menite sa ignore faptul ca mirosul de scortisoara imi trezeste amintiri...Ti-am zis doar ca n-am nevoie de condimente...un sandvis savurat intr-o benzinarie pe autostrada nu are nevoie decat de un abur care semnaleaza frigul, ai uitat?...

2 comentarii:

  1. Da, uite de data asta nu sunt deacord (din punctul asta de vedere nu semanam). Eu urasc iarna!!! Cu tot cu frig, haine groase, raceli etc, dar tre sa recunosc, vinul fiert cu multa scortisoara o face mai frumoasa. Deci de la primele 0 grade ne reprofilam: vin fiert cu duiumul, ce zici???

    RăspundețiȘtergere
  2. pai mai nou i hate her too, it`s too much coldness...so, we still have the connection :P si da, ne reprofilam: vinul fiert, dar nu cu duiumul ca asta chiar da dureri de cap :))

    RăspundețiȘtergere