luni, 25 ianuarie 2010

Imi vreau viciile inapoi!!!

Mda...deci sfarsitul imi este aproape...cred ca cele -100 de grade de afara mi-au afectat si ultima ramasita de bun simt pe care o mai aveam...In consecinta, m-am tampit. Si ce fac eu cand ma tampesc: pai ma apuc sa beau ceai si nu asa orisicum, ci cu miere. A se intelege ca urasc mierea si ceaiul si mai ales mierea in ceai.

Pe langa asta, ma apuc sa consum ciocolata calda...la greu. Cred ca am baut 5 feluri pana acum... E bine totusi ca am ajuns si la o concluzie: aia de la turabo e the best. Mai ramane starbucks-ul...Dar pentru asta astept o ocazie mai speciala, am auzit ca este prea buna ca sa o folosesc just for a regular day.

Ceea ce este si mai dubios este ca beau mai putina cafea...Si aici incep deja sa ma revolt. Totul pana la un punct. Pana la urma, nimeni nu se pune intre mine si za holi cofi nici macar o adunatura de creieri rataciti prin inghetul de afara. Adica ce, mai ramane sa renunt la sandvisurile mele de ora fixa si la pachetul de Marlboro si m-am dus dreacu.

Daca ajung aici, jur ca ma duc la nenea Timpul si ii propun politicos sa-si bage mintile in cap si sa mai schimbe vremurile...Nu stiu cum si in ce mod, dar clar trebuie sa rezolve problema. Sa-l convoace pe domnul Soare la negocieri, sa-l bata daca e nevoie, sa faca orice numai sa mai scoata cateva grade in plus.

Si uite, ca-s eu fata buna ii dau si din Bounty-ul meu ca sa-i usurez negocierea. O fi el Soare orgolios, dar in fata unui Bounty n-are cum sa reziste. Mai mult ca sigur, ca o sa lase ifosele de domsoara in calduri la o parte si o sa dea cu raze in noi. In caz contrar, risc sa ajung o fata fara prihana daca mai renunt mult la viciile mele...si asta ar fi chiar trist...

Astfel ca, pentru a-mi salva apucaturile si implicit pe mine...sa-mi dea cineva un antidot suficient de puternic incat sa-mi dezamorteasca simturile, cand afara gradele celsius pe minus refuza sa colaboreze cu mine.

PS: si mai vreau si un nume pentru laptopul meu...unul cu gand de tiramisu, care sa nu taca, sa nu regrete si sa nu se simta neputincios... Stiu, vreau cam multe :)

2 comentarii:

  1. Domle viciile nu tin de vremea de afara. Eu cred ca incepi sa te cumintesti. Si stai calma, ceaiul cu miere este farte sanatos si bun.

    PS: chiar vrei cam multe!

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da domle, tin...ca din cauza vremii d-afara sunt apatica si nu mai chef de nimic...nici macar de cofi :( si cuminte eram si inainte...a little angel as putea spune...ce-i drept, cu ceva vicii in plus :P bune si sanatoase de altfel, mult mai bune decat ceaiul si mierea...

    ps: si chiar atat de multe vreau?? ok, atunci mini-one-ul ala si pensiunea aia de la munte, proprietate personala, le tin pentru mine :P

    RăspundețiȘtergere