luni, 4 ianuarie 2010

Top 10 pe 2010

Urmand indemnul lui Adi este cazul sa fac si eu un "Top 10 must do pe 2010"...nu de alta dar nu mai scap :) Desi de fiecare data imi propun sa fac o lista cu ce vreau sa intreprind in anul care vine, niciodata nu ma mobilizez. Avand in vedere insa ca 2009 a fost unul mai "special", chiar se necesita. Deci care e lista mea pe 2010?

1. Sa ma mobilizez. Ca tot vorbiram de liste, trebuie sa atingem si acest punct mai sensibil al meu: mobilizarea. Ma urnesc greu, ma pierd in detalii si uit de unde am plecat...deci trebuie sa lucram la acest capitol mai constiincios. Organizare, grafice, tabele, targeturi, chestii socoteli...toate trebuie sa fie frumos oranduite pentru a duce la bun sfarsit cele propuse.

2. Sa am mai multa grija de mine. Da, m-am hotarat: mai putina cofi si cola. Cica e prea mult... Logic ca eu nu sunt de aceeasi parere si este lesne de inteles ca acest punct al listei mele va fi foarte greu de respectat, insa merita macar mentionat. E un inceput, nu?

3. Sa fac echitatie. Deci...sa ajung la calarie este un must in acest an, clar. Imi doresc de foarte mult timp acest lucru si cred ca este cazul sa ma mobilizez cat ma mai tin incheieturile...Niciodata nu se stie, daca stam sa punem la socoteala spondiloza ce ma bantuie inca de pe acum, la cei 25 ani ai mei.

4. Sa ofer mai mult timp prietenilor. In ultimul an mi-am neglijat rude, prieteni, cunostiinte, straini, pe vecina din bloc si aprozarul din piata, pe taxatoarea de la RATB si pe Gigi cel cu za holi cola. Asa nu se mai poate. Sincer, nu inteleg cum de m-au suportat pana acum. A fost un gest urat din partea mea si comportamentul meu derutant din ultimul timp a debusolat multa lume. Pentru ei promit sa ma schimb...in bine, je me jure :P

5. Sa nu mai fiu naiva. Se pare ca naivitatea a fost un trend in anul care tocmai a trecut si cu totii ne-am cam ars la capitolul acesta. Cum nu simt insa nevoia sa fiu non stop la moda..., ma dezic acestuia. Ma spal pe maini de el si il arunc cat colo. Mai putina incredere in oameni este mult mai sanatoasa. Pana la urma trebuie sa ma invat odata si-odata minte ca nu toti sunt buni si cuvintele nu au aceeasi greutate pentru toata lumea. Deci mai putina incredere in cuvinte si mai mult pret pe fapte.

6. Sa nu ma mai multumesc cu jumatati de masura. Domle, totul sau nimic, nu exista cale de mijloc...Anul acesta sunt pe primul loc si este momentul sa ma apreciez mai mult fara sa ma mai incurc cu lucruri oferite pe jumatate.

7. Sa ma auto-depasesc...asta insemanand parasutism, imprietenirea cu serpii si colaborarea cu programul max. Dap, acesta este un subpunct cam utopic dar mi-l imaginez realizabil macar in vise. Jur ca atunci cand dorm si visez sunt un soi de Superman ce se arunca in gol de pe Zgarie Nori si este prieten la catarama cu cele mai scarboase reptile.

8. Sa ma duc sa vad cum decoleaza avioanele...Nimeni nu ma intelege la acest capitol dar eu totusi insist. Cine stie, poate la un moment dat cineva chiar va pricepe.

9. Sa vizitez mai multe locatii... Dupa Venice, Egiptul era prioritar in ghidul meu turistic. Avand in vedere ca cineva mi-a oferit Venetia, motiv pentru care ii multumesc ;) este momentul ca anul acesta sa-mi fac cadou Egiptul. Acum nu fiti si voi rai, omul mai si viseaza, nu? Ce, e atat de greu sa ajung in Egipt calare pe-o camila?? Nu prea cred.

10. Sa ma bucur de clipele frumoase atunci cand se intampla si nu dupa ce trec, cand le regret. Anul care tocmai a trecut m-a invatat o lectie importanta: daca iti doresti ffff mult un lucru nu inseamna neaparat ca trebuie sa il si primesti. Tocmai de aceea m-am decis sa profit mai mult de clipele frumoase din viata mea pentru a nu le mai regreta dupa, cand mi le amintesc cu jind si dor. Chiar daca se zice ca amintirile nu ti le poate lua nimeni, de multe ori nu sunt de ajuns. Gustul unui tiramisu bun este mai intens atunci cand il mananci decat atunci cand iti amintesti ca l-ai mancat.

Lista ar mai putea continua...ce vreti...mi se spune ca am imaginatie bogata :) insa ma voi opri aici pentru a cruta timpul celor ce se obosesc sa citeasca cele scrise de mine. Oricum, probabil cel mai important lucru ar fi punctul 11...dar pe acela nu vi-l spun, il tin pentru mine. Stiti si voi cum se zice: atunci cand spui ce dorinta ti-ai pus nu se mai indeplineste :P Sa auzim de bine.

PS: E bine Adi? Multumita, multumita? :P

6 comentarii:

  1. Foarte bine, draga, foarte bine. Multumita as putea spune... doar ca m-ai cam "bagat in ceata" cu punctul ala 11?!? In fine, intr-adevar, daca e dorinta cik nu prea e bine sa o divulgi ca nu se mai indeplineste... bar bla, de cand mai credem noi in minuni??? nu ca as stii la ce te referi dar pot sa banuiesc

    P.S. Topul tau e mai funny decat la meu

    RăspundețiȘtergere
  2. adika punct si de la kapat:P

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur darling ca esti multumita :P si da, este dorinta si nu se divulga, dar cine stie, cunoaste nu? ;)

    PPS: si topul tau este la fel de funny, trust me...mai ales daca stam sa ne gandim ca ideea a fost a ta? te rog sa ceri drepturi de autor, ca asa nu se mai poate :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim

    pai eu ma gandeam sa nu o iau totusi de la capat...topul asta prevedea o schimbare ceva, ma gandesc eu. daca o iau asa tot timpul de la capat, unde ajung? :p

    RăspundețiȘtergere
  5. domle, lasa ca te duc io sa vezi avioanele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. asa tutica asa...dar vezi ca pe drum tre sa ne oprim sa-l luam si pe nenea pilotul ala tanar si dragut care sa ne duca direct la sursa...daca vrem sa facem o treaba serioasa, avem nevoie si de o pila...ceva, zic eu :P

    RăspundețiȘtergere