joi, 1 octombrie 2009

Inca nu e luna plina...

Urmaresc stelele...nu de alta, dar de data aceasta imi dicteaza o poveste, deosebit de alte seri in care doar imi inlocuiau numaratul oilor....

Imi inchipui imagini si imi desavarsesc ganduri...O discutie goala insa isi face simitita prezenta. O repulsie se pierde in noduri si imi vajaie prin minte. Ma perturba...Noroc cu adrenalina ametita care o risipeste...

O calatorie se incheie tot timpul cu un drum inchis precum o iluzie care se rupe in realitate, ai uitat? Si pana la urma, stelele imi sunt ghid si acordurile ma ametesc, trebuie doar sa-mi las simturile libere...Hai, spune-mi ca nu e asa. Nu asta e calea spre freedom?? Ca doar asta incercai sa-mi spui...

Si daca gresesc, invata-ma tu. Arata-mi drumul, indreapta-mi imaginatia si ghideaza-ma spre cei 200 de cai putere ai tai cu care te lauzi...Unde trebuie sa ajungem? Habar n-ai... Atunci cand simti, nu mai ai timp sa si constientizezi, ai uitat?

Da-ti frau liber imaginatiei si poarta-ti rotile odata cu mine pe soselele desenate in copilarie. Stii ca undeva trebuie sa ajungem. Sper doar sa nu ne ratacim. Oricum, si de ar fi asa, ai solutia: deschizi ochii si vezi luna. Te ragasesti...

Acum nu te pierde cu firea...respira adanc, inca nu e plina! Mai are un pic, suficient timp cat sa mai tragi un fum de tigara si sa te pierzi intr-o trapa uitata deschisa. Ai numarat stelele?? Stiu, iti dau fara sot...N-ai invatat inca ca atunci cand e luna plina lucrurile se schimba? Ai rabdare...

Nu mai trage cu furie din tigara aia! Ai ajuns deja la filtru! Asteapta...O ultima strigare inainte de stingere... Omul negru n-a venit inca, n-ai de ce sa te temi...Doar o luna plina care iti lumineaza desenul!

Hai, fii in acord cu mine...inspira adanc, numara pana la 3 si priveste stelele, doar asa ea se va simti invitata si ne va servi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu